Rahatu` de la teveu`

Buun… azi dupa nu stiu cate saptamani deschid teveu (pentru ca nu imi mergea `netul… btw my best regards for my internet provider)… si incep eu a butona la telecomanda…prima data nimeresc pe nujt ce gunoi de`sta de program care la pranz are concursuri pentru oameni inculti si fara cu bani – odata ce suni ca bou/vaca in disperare poate-poate mai iei si tu un chil de Jackpot(biscuiti Jackpot;) )ca ai mai avea tu vreo 5 chile da` nha zici hai sa fie acolo ca tot veni acu` criza asta economica- si vad frate un nenorocit de calcul de`l stie si un pusti de clasa a V-a unde raspund vreo 4 persoane corect si fufa tot o tine pe a ei ca nu domnul meu/doamna mea nu aceasta este solutia .. ma frate sa`mi rup paru` din cap si alta nu… si ce ma oftica cel mai tare ca oamenii sunt atat de prosti incat continua sa sune… bun mergem mai departe si se opreste telecomanda mea pe pro tv tanar si nelinistit reluare 8-| damn deci asta inca mai este?ahaa….si cate secole mai dureaza? n`am nimic cu filmul da` deja devine plictisitor cum o tot insira cu aceasi poveste de nu stiu cati ani… si mai inaintez … Acasa -e iubirea-.. era reclama cu povestiri pentru pensionari unde de la atata iubire astia nu mai stiu pe cine sa mai aduca in “emisiunile” lor de mahala… si o aduc azi pe Nikita – balena ucigasa – cu ecografia ei minune sa vada toata mahalaua daca e sau nu bortoasa…chestia e ca pana acu` ea se lauda ca era fecioara neatinsa de nimeni – pentru ca ea se lasa atinsa doar de Fat-Frumos din visurile ei umede, si pe care il astepta si in “realitate”(helau geamnou care realitate nu stiu) sa ii fure inima ei de poiata AnalFaBeata-.. si acu` din lipsa de “reiting” a vrut sa le mai dea celor de la mondenii un subiect interesant pentru a crea un moment groaznic de ras pe burta… mda si scarbita mut pe alt program… de data aceasta Euforia .. n`am nimic cu programul da` ma enerveaza la culme emisiunea “Shoping-ul pasiunea mea” … ba alea se imbraca dupa cum le taie capu si “comentatorii” – mari rahati cu ochi creatori de tzoale de pitzipoance si alte porcarii – incep sa le spurce p`alea ca nu`s frate pa` trend… da mai lasati`ma ba cu trendu` vostru.. daca mie imi tuna azi sa ma duc la scoala in trening si pantofi cu toc e problema mea si nu ma mai freca tu ca nu`s in trend si nu`s asortata… ca acu 20 de ani pe maicamea, maicata, maicasa etc. nu o rodea ca nu sa asortat cand sa dus in piata sa ia un chil de cartofi… da` noi acu` ca suntem generatia de copii atomici/Mc donald`s/Coca-Cola trebuie sa fim diferiti de parintii si rasparintii nostri ca na noi suntem noi, si noi reinventam lumea… peste cativa ani o sa ajungem sa ne asortam tamponu`/prezervativu` cu sutienu`/chilotii/sosetele ca deh asa se poarta…. deci prin urmare fac ceva pe el de teveu… il mai deschid din an in pasti cand mi`o mai zice colega mea de banca “vezi ca`i film belea pe cutare program”, cand mai indruga ceva frumos mircea badea  sau cand mi so mai face dor de niste tatuaje faine sa ma uit la Miami ink… until then sa se puna prafu` pe el mult si bine.

Published in: on 17 February, 2009 at 15:07  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/02/17/rahatu-de-la-teveu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Mititik de ea…si colega ei saraca k mult mai sunt ele de teveu of lele…da cini are dreptate are …si btw stii k te ador ! criticista mik:P

  2. nici eu nu il deskid:d ..dar cand buni’mea se mai uita la telenovele(toata ziua) imi mai arunc si eu cate un ochi, doi:D


Leave a Reply

