About me and others…

Nu ma consider model pentru altii – dar mai ales pentru altele – si nici nu`mi doresc sa fiu vreodata…da` spre deosebire de  restu` eu nu am fost o curva cu doua fete, nu am incercat sa fiu altcineva ca orice copil retardat ;;)  (da` spre deosebire de altii pe mine m`a tinut treaba asta  maxim 2 zile si vorbesc de  stupidele fenomene tocheo hotal si homostail)  iar in rest am fost eu cu bune si cu rele  si nu mi`a pasat de lume niciodata oricat a incercat ea sa ma saraceasca de putinul posterior pe care il detin…

Bun eu ca eu … dar sa trecem la altii ca pe zi ce trece dau peste alte fenomene omenesti…de copii wanna be emo  nu cred ca e cazul sa mai vorbesc ca toti stim persoane de genu` ^:)^… o sa va vorbesc despre curve cu doua fete si despre copii care au uitat de unde au plecat… daca o mai fi ceva mai fac un “later edit” pentru ca e vreo 12 si creierul meu nu prea mai are ce urina…

Si acum sa trecem la oile noastre… cred ca toti am intalnit curve cu doua fete  (sau doamne fereste cu mai multe) … “bai esti cel mai bun prieten al meu, mersi ca ma ajuti la bine si la greu.. iti promit ca nu te voi dezamagi niciodata” – oh da` sa mori tu si dupa 5 minute ma pupincuresti de ti se toceste botu`.. am patit`o de vreo 2 ori sau poate 3 si m`am lecuit …si cu toate ca am fost invatata de mica sa intind o mana de ajutor si dusmanului daca are nevoie acum prefer sa nu o mai fac.. sau poate ca dusmanului o sa i`o intind ca ala nu injunghie pe la spate cum face un “prieten”…. deci aveti grija in cine va incredeti ca nu se stie niciodata ce zace in om…

hmm… de persoane care uita de unde au plecat a`ti auzit? eu da…..
Juma` din viata ti`ai trait`o dupa o zi pe alta… abia avea mata sa`ti dea un colt de paine si un cartof prapadit, la scoala iti dadeau colegii de mancare si caiete cu imprumut… si cand te`ai vazut pustan in sfarsit cu bani in mana ai ridicat nasu` si te`ai facut ca trecutul pe care il ai defapt nu`l mai ai… iar acu` aia de te`au ajutat la greu ii tratezi ca pe niste rahati…ca deh asta sunt ei pe langa tine…

Eu de`as avea si de 100x mai mult ca Becali sau ca alt smecher din tara nu m`as schimba, ca pan` la urma banu` poate cumpara doar lucruri materiale, nu poate cumpara iubirea adevarata, sanatatea sau alte lucruri de genu`… si visez eu cu ochii deschisi iar… ca toti cei cu nasu` pe sus “sa dea cu el de prag ” si sa ajunga de unde au plecat…poate asa se mai schimba omu`….
Si gata cu palavrageala ca in 7 ore trebuie sa fiu la scoala ~X( .. si poate mai “bea creierasu` meu” ceva maine si ii mai vine a urina ceva despre copii deloc pe treaba lor…

until then bbye!

Published in: on 18 February, 2009 at 00:45  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/02/18/about-me-and-others/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Everybody is changing…
    asa a fost si asa o sa fie mereu


Leave a Reply

