Un oras istoric transformat in groapa de gunoi…

Orasul meu… este unul istoric… insa uitat de lume dupa revolutie si din pacate ajuns si in paragina…multi isi aduc aminte vag de el doar cand aud de “Mausoleul de la Marasesti”…;;) ah am dreptate nuuu:>?:)

Sa lasam trecutul si sa vorbim despre prezent… pana in vara avuram si noi un premar de la PisamaSDirect(in partidului vostru) care nu a  facut mai nimic in 8 ani cat a stat  “pe tron”…si cand sa vazut nenea iar in prag de alegeri dadu` show  in town – show care defapt nu`l dadu` el ci Miss Piggy Oprisan si care era, de altfel, destinat tiganilor ca doar aia il alegeau – … fu` un show fain doar pentru ca au cantat cei de la Rednex (pentru ca n`au vazut si nici n`or  sa mai vada asa ceva aMarasestenii)… si totusi cu asa show n`a mai luat nenea inca un mandat>:)… bun nenea a plecat veni altu` ..si “altu`” asta chiar daca era de la PNL la alegerile parlamentare il lasa pe Miss Piggy Oprisan sa dea iar show la aMarasestenii… (de data asta n`am vazut nimic da` cica nici n`a fost mare lucru)…si oricum furan aceiasi de la alegerile locale da` in loc de Rednex au fost Fun Factory… Bun si la sfarsitul show-lui au dat retardatii pamantului cu , confetti rosii… de le`au imprastiat in juma` de oras… mergeai/treceai prin parc si in loc sa vezi si tu iarba sau macar pamant(ca iarna`i mai greu cu iarba) vedeai numa` rahatei rosii de te lua cu migrene…mai rau e ca pe mine ma lua cu omor.. ca in vara m`am dus si am curatat campu` ca tampita de gunoaie (participai si eu la o actiune destul de interesanta si mai ales folositoare pentru mediu impreuna cu cei din scoala si cu cei de aici ) si acu` imi venea sa ma apuc sa fac curat si in oras ca imi era sila de el… dar nu a mai fost nevoie sa fac eu curat pentru ca in sfarsit, azi, dupa vreo 3 luni vazui si eu ca e curat in parc si in imprejurimi si mai vazui si o remorca de tractor plina cu pamant amestecat cu rahatei rosii(se pare ca au fost nevoiti saracii sa ia cu tot cu pamant toata treaba)…

Si ca semn de recunostiinta pentru iubitul nostru primar… acest post l`am inceput la pc dar dat fiind faptul ca ma apucat o cacare groaznica l`am continuat pe veceu` scriind pe o foaie cu un pix al draq de la PNL(caci tin cu partidu` da cu tine nu bai nenea.)…

Si daca vreodata treceti pe langa Marasesti si va bate gandu` sa intrati va sfatuiesc sa nu va obositi… ca nu gasiti decat 3 baruri, 1 restaurant cu mancare rece si stricata, 4 “magazine”, 3 parcuri de rahat… si cam atat… aa si sa nu uit multa muuuulta plictiseala. Singurul lucru de vizitat este doar Mausoleul… doar el mai pastreaza ceva istoric…insa si el e cam foarte uitat si darapanat..

Published in: on 24 February, 2009 at 15:39  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/02/24/un-oras-de-tot-cacatu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. N-am ce spune..nimic mai adevarat:| ce’a fost si ce’a ajuns…GHENA!


Leave a Reply

