Exista sau nu Dumnezeu?:|

asta e intrebarea care mi`o pun in ultimu` timp…
pana acu` ceva timp mergeam la biserica… pana acu` vreo 2 ani ma marturiseam si ma impartaseam… da` in ultimu` timp dupa atatea chestii care mi sau intamplat si dupa ce m`am gandit mai bine eo asa… tind sa cred ca nu exista dumnezeu si ca noi suntem niste chestii duse de nas de niste legende… si mai cred ca atunci cand am sa crap eu “sufletul meu” nu o sa ajunga nicaieri pentru ca mi se pare ilogic…
si nu cred in fazele cum ca unii care au intrat in moarte clinica au reusit sa vada cum e dincolo de moarte…
nici nu cred in miracole… (chiar daca se zice ca sunt la tot pasul) pentru ca pana acum mie nu mi sa intamplat nici unul … si am avut destule pe care le`am asteptat…
mi se pare foarte ciudat ca ar fi un nene cu barba alba cica acolo undeva sus in univers… care ma priveste si care imi creaza mie un fir al vietii…
nu cred nici in chestia aia ca de inviere in altaru` ala de la Ierusalim sau de unde e el.. numa` la ortodocsi se aprinde lumina…. eu cred ca e ceva gen focu` viu de la Andreiasu sau vreo pacaleala…

o singura concluzie trag… daca exista sau nu dumnezeu… intr`un fel chestia asta ne ajuta sa mai avem o speranta… ne face sa credem ca poate intr`un moment greu vine ajutorul “de sus” …. ne ajuta sa avem moralul ridicat si sa incercam sa fim cat mai optimisti… dar zic eu ca pana la urma ajutor vine din jurul nostru… din tot ceea ce ne inconjoara… insa noi nu ne dam seama si zicem mereu “uite si de data asta ma ajutat cel de sus”…

ma rog asta e parerea mea de om nebun acum… daca mi`o schimb in viitor asta e…

Published in: on 9 April, 2009 at 22:27  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/04/09/exista-sau-nu-dumnezeu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

