Leapsa

1) Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18,si găseşte rândul 4:
deci cea mai aproape e “la raul Piedra am sezut si-am plans”… la pag 18 e pag goala ca incepe alt capitol…cartea de dedesubt e “manualul razboinicului luminii”(da ba vreau sa fiu ca becali probleme?:|)… “razboinicul stie ca este liber sa aleaga ceea ce doreste, … hotararile sunt luate cu curaj, detasare si -uneori- cu o anumita doza de nebunie”
2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi.Ce atingi?
peretele… ca`s in cur pe canapea…
3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?
rahatu` din postu` de mai devreme…
4) Fără să te uiţi la ceas,spune ce oră este?
peste 11 juma….pm…
5) Acum uită-te la ceas,ce oră e?
12:02..pm….
6) Când ai făcut ultimul pas afara?Ce făceai?
injuram un nesimtit.
7) Înainte să incepi chestionarul acesta,ce ai făcut?
vorbeam cu babe…:)) mori ma!
8) Ce porţi acum?
un tricoi verde cu un ratsoi:))(da da vesnicul si loialul meu tricou:X)… & jeans…& also socks:)))
9) Ai visat noaptea trecută?
nu…. nu stiu..
10) Când ai râs ultima dată?
acu` 2 secunde…pentru ca nu stiu daca am visat:|
11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?
nimic….
12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
marley and me… sau inkheart… nu stiu sigur… si azi juma` din zeitgeist…
13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face banii?
mi`as lua un motor… si o rulota… si m`as plimba putin prin lume…si apoi mi`as pune rulota in mijlocu` plajei si as privi marea pana la moarte  si restu` banilor i`as da copiilor bolnavi…
14) La ce te gândeşti acum?
de ce sula mea ma doare iar inima?:|
15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă,şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?
sa mor batraaaaaaaaaanaaa:)))
16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată,cum ai vrea să o cheme?
maria sau  miruna
17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat,cum ai vrea să îl cheme?
 luca sau matei
18) Gata,asta a fost tot.Mai vrei?
maybe…
Published in: on 16 April, 2009 at 00:07  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/04/16/pana-mea-cica-leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

