god…. fucking god…

da da.. stiu v`a fost dor de mine… si stiu ca a trecut o luna de cand nu v`am mai incantat cu urinarile mele… doar o luna…si am facut/patit/vazut multe lucruri intr`o luna.. da` mi`e lene sa zic acu` tot ce am avut eo chef sa scriu pentru ca netul meu inca o face pe bou` cu mine… pentru ca tastatura s`a dus dracu` si ea…. pentru ca abia am facut ochisori .. si pentru ca majoritatea subiectelor mele sunt expirate….

zic atat… ma pis pe marasesti… caci e de cacat… stiam de mult asta.. da` ma prefaceam ca nu miroase atat de tare pana azi cand ma trezesc frumos.. si cand dau cu ochii de minunatul parc civic uitandu`ma pe geam ma ia cu lesin…o droaie de puradei din cartier isi scaldau putsilii si jegilii(putse, jeg…) in minunata “piscina” – dupa cum a fost supranumita ieri la grandiosul spectacol oferit de nea chitic :-@ – si rageau…se bateau…. dracu` stie ce mai faceau… si ma enervau….. iar la inshpe metri mai incolo alta droaie de puradei faceau paparuda cu furtunele cu care defapt niste angajati ai minunatei noastre primarii trebuiau sa ude parcul insa in schimb ei jucau carti in cur pe iarba neinteresati de ce se intampla in jurul lor … da`poi baga`mi`as ceva bai bunicule vlase… bine ca platesti tiganii sa stea cu pula`n sus degeaba.. ca deh hai sa nu fim rasisti cica… si aia care isi rup curu` nu primesc salariile ca nu e bani dom`le nu e bani.. daca nu e nu e…

concluzia… plec.. ma duc dracu` d`aci… ca imi pute din ce in ce mai tare a cloaca de porci si tigani.

p.s. piticule ciocu` mic si joc de glezne!

Published in: on 22 June, 2009 at 20:21  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/06/22/god-fucking-god/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. De unde draq scotzi bai toate minciunile astea?:)) din cur de unde le scotzi?:)) thm ejti dementa bay fatha…

  2. ai probleme cu capu , mai fatha


Leave a Reply

