:-?…

nu prea inteleg eu de ce acu` e la moda fraza “te mananc de cur ca n`am altceva mai bun de facut in viata”(sa fie oare din cauza crizei… ca nu mai este bani de halimos si rahatu` e gratis:-??)… da` totusi.. banuiesc ca la un moment dat te mai si saturi de atata celulita/cacat si besini in gura/nas? si daca te saturi de ele da` tu tot mai vrei ceva la matze am eu o solutie… de la o gaura mai incolo… un ceai natural… nu nu nu ala galben…. va zic acu` de care e vorba:

Barul vampirilor…
toti vampirii trec pe la barman si cer o halba de sange, la un moment dat vine un vampir si cere un pahar cu apa calda…. barmanul se uita chiorash… la care vampiru` scotand din buzunar un tampon zice: care`i problema dom`le daca eu vreau sa`mi fac un ceai?:|.

daca te intereseaza lasa`mi adresa si iti livrez (poate personal, ori iti dau direct de la sursa) peste o luna(caci din pacate stocul pe luna aceasta s`a epuizat) ceaiul de care sigur ai nevoie;;). hai sictir si`o pruna.

app de prune … vreau prune…~X(… .

si inca ceva

Cui pula mea nu`i place cum ma urinez eu aici sa se duca de unde a venit… caci eu sunt draguta si scriu ce/cum/cand am chef… si nu oblig pe nimeni sa imi viziteze wc`u…

Published in: on 16 July, 2009 at 16:24  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/07/16/525/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

