\:d/

Am doar 18 ani,
Sunt nebuna, iubesc si nu am bani!
Nimeni nu-mi sta in drum,
Am soseaua mea doar cu-n singur sens ma va duce unde vreau

Bacu` l-am luat usor,
Am copiat la mate si la sport.
Scoala s-a terminat,
Libertate frate, poate facultate, si viata de noapte

Ref:
Visele mele
Se implinesc
Cat bat din palme sau cat clipesc!
Inspir(respir) iubire,
Expir(mananc) iubire,
Va dau la toti si va molipsesc.
Nimic in lume
Nu ma opreste
Sa urlu tare SUNT FERICITA!!!
Nu-mi strigati ce sa fac,
Fiindca timpu-i un ac
Iara noi suntem ata din el!

Ziua cand te-am vazut
Inima mi s-a urcat in gat,
Si n-a mai coborat..
Bate-acolo sus iar cand te sarut cinci batai in plus pe minut.

Nu mai vreau altceva,
Ochii verzi si parul tau mi-ajung.
Stai nu te mai misca!
Asta-i poza noastra, 28 februaurie, la metrou la gara ne iubiiiiimm!

Ref:

Numai pentru noi doi,
Timpul sa se-opreasca intr-o joi
Si sa il pacalim,
Sa-i dam drumul din nou si sa o ia din loc doar cand o fi sa ne despartim!

Lume cat te iubesc!
Sufletul mi-e bomba.. explodez!
Vise in mii de parti,
Vi le fac cadou, implinitile voi, visul meu il traiesc chïar acum

pentru ca am in sfarsit 18 ani:X.

Published in: on 27 October, 2009 at 18:14  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2009/10/27/d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 CommentsLeave a comment

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  2. de ce razi?:-s.. pentru ca sunt cele mai frumoase versuri?:))

  3. sunt f frumoase cei drept 🙂


Leave a Reply

