pupincuristi…. un sat… si multi nervi….

imi vin idei treptat… fara sa ma gandesc prea mult la naiba….si parca am mai vorbit eu candva despre treaba asta.. da` o reamintesc….
dupa cum bine se stie.. traiesc intr`un oras degeaba istoric pentru ca arata mai mult a ruina si mai nou a prins un mare iz de sat…. sau mai bine zis de radio shants FM pentru ca lumea altceva nu are de facut… dar intorcandu`ma putin la idee…. satu` aista e foarte mic …. 2 km cap-coada… cu o singura strada principala – mai nou supranumita dorobanti….. pentru ca este plina de bodegi deci e ceva mirific pentru tineretul nostru fara ocupatie si cu un mare chef de frecat pula pe romaneste -… asa ca oricat ai incerca sa te ascunzi…sau oricat ai incerca sa nu faci nimic…. daca te`ai cacat acum in mijlocul satului… sau la orice margine a sa ..PAC!!! in secunda 2 deja stie toata poPularimea.. da` bineinteles ca nu afla poPularimea ca ai facut un cacat mic cu mots.. Nuuuu maicutsa mea!!! afla ea asa din surse mai sigure decat tine ca ai facut chiar 7 cacatsi verzi cu picatsele albastre in dungi patrate…. si incepe ea poPularimea sa te pupincureasca de nu mai ai loc sa respiri…. iar pe mine ma deranjeaza treaba asta… ma irita la un moment dat… si ma scoate din saritele mele deja sarite dupa fix… si nu e bine sa te pui cu dracu` cand deja e indracit pana la refuz… pentru ca rabufneste si mai tare… si face si mai urat decat ultima data – asta aviz amatorilor/pupincuristilor care ma tot rod de funduletsul meu si asa mic si neinsemnat- si poate de data asta iese mai urat… si nu vreau asta ..chiar nu mai vreau… pentru ca m`am saturat de treburi de genu`… si pentru ca eu m`am lasat demult de sportu` de a mai pupa in cur pe altii pentru ca fiecare trebuie sa isi vada de viata lui de rahat sau nu….roz sau nu.. si tot asa … nepasandu`i de cel de peste gard… ca pana la urma fiecare isi face viata dupa cum are chef….numai ca aici la noi e cam foarte imposibila treaba asta de a nu baga in seama ce face cineva

mda deci intr`un final cam asta e efectul supravietuirii intr`o cutie de chibrit suprapopulata de betse si arse si nearse….se inghiontesc pana cand iau foc toate…si face bum… si ma face sa imi doresc tot mai mult sa scap de satushoru` asta plin de frecatori de scule si mancatori de fecale… si ma face tot mai mult sa imi doresc sa ajung dracului cineva in viata si apoi sa arat gunoaielor ce au tot pupat candva in fund/vulva :))… pana atunci ciment ”amigos”.

Published in: on 7 February, 2010 at 03:34  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/02/07/pupincuristi-un-sat-si-multi-nervi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

