…shit….and snow…. buci and other chestii:))

de cateva ore ninge de rupe…. adevaru` e ca oricat mi`am dorit zapada pana acum ca sa ma satur.. acum vreau sa se opreasca si sa vina vara cu soarele ei arzator si cu vacanta mult asteptata… imi doresc asta ca sa trec o data si peste ultimele hopuri din perioada stupida care urmeaza….

si vreau sa vina vara pentru ca m`am saturat de gerul asta prelungit … si pentru ca nu imi place deloc frigul….. si pentru ca vara pot sa stau in cur la plaja si sa ma bucur de patratele si chipuri dupa care imi curg balele…mda  adevaru`i ca  a trecut ceva vreme de cand nu am mai facut asta pentru ca am fost ”ocupata” ca sa zic asa:))….. dar de acum ma intorc la vechile obiceiuri cand stateam cu toantele si salivam dupa papusei si emonei:))))…:X chiar  le duc lipsa vremurilor de altadata.. da nu poti niciodata sa stii ce urmeaza:>….dar poate da dracu` si ajung pe dorobantiu` autentic si dau peste pitsiponci numai buni de scos la plimbare:> si la un cafel… sau poate raman la visele mele de copil tont si foarte tont uneori:)).. whateva`… acu` totusi o sa zbor la nani… ca trebuie chiar daca nu vreau..si daca nu mai apuc maine sa scriu ceva iti zic de pe acum draga blog`shorule ca te iubesc si o sa`ti duc dorul… da` cand o sa pun iar mana pe tine nu o sa te mai las… ca tare imi esti drag:P..

[iubesc tot ce merita iubit… ma cac pe tot ce merita cacat…;)… iar asta o spun din toata inima mea inimoasa si dragalasa cu dedicatie pentru cine nu ma lasa sa traiesc in liniste si pace…armonie si alte dracovenii:)).]

Published in: on 7 February, 2010 at 04:44  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/02/07/shit-and-snow-buci-and-otherchestii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

