so sweet and full of bitterness..

ma uitam asa prin posturi… si am realizat ca peste foarte putin timp.. mai exact peste 10 zile … se face un an de cand am copilasu` asta…. si intr`un post scriam cv de genu` ”azi am fc 3 luni de bloguiala intensa…… si as vrea sa ajung sa vad ce iese dupa un an..cum e blogul si cum m`am schimbat eu…” si mi`a aparut un suras de copil fericit pe chip… dar tot odata si putina tristete…. pentru ca dupa un an…. blogul jumatate din timp a fost parasit dar nu cu intentie…. iar eu..hmm… eu…. eu am ramas aceeasi copila nebuna si plina de viata uneori, alteori plina de suparari…. si in afara faptului ca acum sunt singura si imi e bine asa nu am facut nicio alta schimbare majora si vizibila din cate vroiam eu sau altii sa fac… si poate e mai bine asa…ca pana la urma cine vrea ma place asa cum sunt eu acum… si mereu…. nebuna, spontana, mult prea vorbareata, stresanta, vesela sau suparata, cu chef de viata sau nu, urata sau frumoasa, … si tot asa…. pentru ca numai asa dau culoare sau nu vietii mele sau altora- daca nu as mai fi asa mai bine nu as mai exista…-….

si in momentu` asta nu stiu de ce da` chiar nu imi mai pasa de ce zic altii despre mine sau ce vor sa schimbe la mine, pentru ca nu are de ce sa imi pese, pentru ca eu stiu mai bine decat ei cum sunt si uneori mai bine s`ar schimba ei in locul meu ..  si poate eu nu am atatea greseli ca ei… sau poate am dar asa e viata cu bune si cu rele…. regreti unele chestii , inveti din ele si apoi mergi mai departe… asa e cel mai bine… decat sa stai pe loc si sa iti faci viata amara pentru niste tampenii.. si iar deviez de la subiect… dar nu mai conteaza ma simt mult mai bine asa… chiar am dus lipsa sentimentelor astea…de usurare si de liniste si pace ….

si am sa zic acum…. abia astept sa vad ce`o mai fi peste un an… daca o sa ajung si eu la facultate cu bine si daca o sa fiu mandra sau nu, fericita sau nu…. si daca o sa iasa sau nu soarele si pe stradutsa mea acum mult prea intortocheata si in ceatsa…

prin urmare draga blogule iti spun de pe acum ca cine stie ce`o mai fi peste 10 zile…. la multi ani de`acum incolo …. sa ai parte de tot ce imi iese mie mai frumos sau mai urat prin degetele… si sa ma faci mereu sa ma simt bine cand scriu aici la tine acasa:P….

Published in: on 7 February, 2010 at 14:17  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/02/07/so-sweet-and-full-of-bitterness/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

