poate ca nu m`am maturizat/schimbat din unele puncte de vedere asa cum as fi vrut… dar…macar am trecut de fazele cand tineam 200000 de poze pe haicinci, din toate partile posibile si eram disperata dupa comment`uri si alte alea….de stresat lumea cu un bilion de mass`uri pe zi…. si de jucat tot felul de joace de omorat timpul… insa observ la altii ca treburile astea inca mai exista….si nici nu au de gand prea curand sa scape de ele…probabil o fi la moda toate astea si eu nu am aflat inca:)).. insa nu le mai inteleg.. da` probabil cand eram copil mic si tampit si abia pusesem mana pe calculator le faceam si eu…da` cu timpu` eu una m`am plictisit si m`am dezobisnuit…asa`s eu ma plictisesc repede de ceva/cineva ….si daca nu repede macar la un moment dat cand nu imi mai da niciun/o interes/satisfactie…

Published in: on 11 February, 2010 at 14:42  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/02/11/675/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

