Eutanasie & Avort.

mirobolanta noastra tema pentru maine la filozofie… daca suntem pro sau contra…si sa aberam cica putin..

si am zis hai sa aberez si eu…intai aici(ca asa imi mai vin si mie idei…)si apoi sa scriu si in caiet daca mai am chef….

deci…
1. Eutanasia..

sunt total impotriva eutanasierii in masa a animalelor…pentru ca in primul rand sunt niste fiinte exact ca noi chiar daca nu sunt la fel de dezvoltate(oare…??)… si in al 2 lea rand asa cum ne deranjeaza ele pe noi poate si noi le deranjam pe ele uneori..deci in cazul asta zic eu ca ar trebui eutanasiati si oamenii si animalele cand ”musca”, ”deranjeaza”….dar totusi nu.
iar in ceea ce priveste eutanasierea ca singura modalitate pentru a curma suferinta unui om/animal tind sa fiu de acord … atunci cand chiar nu mai exista nicio solutie posibila e mult mai bine asa…. iar in cazul oamenilor …sa fie doar cu acordul lor…nu al altora… gen rude.. etc… chiar daca e omu` in coma/moarte clinica si il tin doar aparatele..si chiar daca sta 30 de ani asa… cine stie… poate si asa leguma omul ala vrea sa mai traiasca.

2. Avortul..

nu sunt de acord cu dobitoacele care se fut ca tampitele si cand se trezesc cu burta la gura (si cu o alta droaie de plozi acasa) il dau repede afara, sau il nasc si il arunca la gunoi….pula mea te`a mancat fofoloanca? ..atunci suporta consecintele si macar fa`l dracu` si da`l unora care chiar nu pot face unul si isi doresc mult prea mult sa fie parinti…decat sa te umpli de pacate si de ani de puscarie…zic eu…:)…
iar in cazul in care chiar nu exista o alta alternativa gen mamicutsa are intre 10 si 18 ani..si chiar nu are rost/posibilitatea sa il tina… poate e mai bine asa.. in loc sa se chinuie si pe ea si pe copchilul care sigur nu o sa aiba o viata normala cu parinti normali si cu capu` pe umeri…
ex. daca eu as face prostia asta[doamne fereste…si scotand din calcul faptul ca s`au inventat atatea metode de a evita acest lucru…ca sa vorbesc strict la subiect] cu toate ca gandesc intr`un fel despre avort… la varsta mea… sincer nu l`as tine … pentru ca eu nu am grija nici de mine da`pai de un puradel… si in plus am in cur doar 18 ani … mai am ceva scoala in fata… probabil urmeaza si o facultate… deci nu cred ca as putea sta acasa sa frec menta sau sa mi`l creasca mama pentru ca sigur tatal ar fugi de responsabilitati asa ”minore”… si nici nu cred ca as vrea sa ma pupe lumea`n cur ca ”uite`o si pe aia are atatia ani si deja are plod’…cum mai stiu cazuri….so…

cam astea sunt parerile mele…nujt cat de bune sunt…dar..ciment.

later edit
am observat ca si iubita mea a scris ceva de genu`…da` ma rog… pareri si pareri:P
si vorba aia.. valoarea unei vieti momentan n`o stim… intrebati filozofii noi nu vrem sa ne gandim:))

Published in: on 23 February, 2010 at 21:40  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/02/23/eutanasie-avort/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. la animale te inteleg 🙂 dar la avort , este imoral dar e decizia fiecaruia ce sa faca , de ramas ‘ gestanta ‘ i se poate intampla la orice fata si de cele mai multe ori la fete de varsta ta care nu au o educatie sexuala bine pusa la punct deci nu poti condamna o pustoaica care a fost curioasa si ………

    sunt si exceptii dar totusi e dreptul fiecaruia ce sa faca cu viata lui


Leave a Reply

