din viata si din filme…

am primit acu` vreo 2 zile un film..si de atunci tot m`am chinuit sa il vad dar nu reuseam pentru ca intervenea mereu altceva …da` dupa iesirea mea copilareasca..cand am ajuns acasa m`am straduit cu tot somnu` pe care il aveam ..si m`am uitat in sfarsit la el..

filmul se numeste “Hachiko a dog story” si este bazat pe o poveste reala..a unui caine din rasa Akita… care pui fiind se ataseaza de un necunoscut(se spune ca rasa lor isi aleg singuri stapanii..)..si care m`ai apoi cand creste ajunge sa isi conduca stapanul la gara, iar seara sa se intoarca inapoi si sa il intampine la sosire…si chiar daca stapanul moare..el continua sa vina zi de zi la gara..si sa astepte tot asa pe ploaie sau ninsoare vreme de 10 ani…iar asta arata cat de devotat poate fi un caine fata de adevaratul stapan..si ma face sa imi aduc aminte iar de Lord..
Lord … cainele husky.. care statea la bunica`mea la 2 km de noi..si daca nu il vedea pe fratemiu cateva zile, sarea gardurile, chiar si a vecinilor si venea acasa, si dimineata ne trezeam uneori cu racaieli la usa sau cu vecini care ne anuntau ca e la usa sau asteapta jos la scara…sau atunci cand il vedea pe fratemiu pe motocicleta se urca singur, chiar daca vroia sau nu sa il ia..si poate pare absurd dar e adevarat …exista si astfel de dracusori care se ataseaza de un om, si sunt capabili de astfel de fapte..

p.s. multumesc pentru film!

Published in: on 6 March, 2010 at 13:16  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/03/06/din-viata-si-din-filme/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Fain filmul,chiar am ramas placut impresionat! 😉


Leave a Reply

