mult prea tarziu ..pareri de rau..

nu stiu de ce … sau poate stiu… m`a apucat melancolia si dorul de ce aveam inainte si acum nu mai este…
ma refer la bunicii care acum nu mai sunt si care abia acum isi fac simtita lipsa in viata mea..
cat au fost in viata nu prea le`am dus dorul.. nu prea le`am aratat cat tin la ei…si nici nu le`am aratat ca sunt nepoata model cum probabil si`ar fi dorit…pentru ca de fiecare data cand ma duceam la ei faceam numai tampenii… dar acum…le duc lipsa ochilor albastri ca cerul, de om batran si bland … le duc lipsa si povestilor repetate la nesfarsit de bunicu`(chiar daca de fiecare data ma faceam ca ascult si defapt eram cu capu`n nori)… le duc lipsa si vorbelor spuse la furie de bunica cand o suparam… mi`e dor.. si`as vrea sa dau macar pentru o clipa timpul inapoi si sa le mai vad o data privirea vie sau sa le aud vocea calda.. pentru ca ce mi`a ramas in memorie de la amandoi sunt doar ultimele lor priviri si un suras plin de suferinta.. si nu as vrea sa imi mai aduc aminte acele clipe de ramas bun.. si da nu pare…chiar vorbesc doar de 2 bunici.. pentru ca ceilalti 2…el e dus de mult, iar ea.. as prefera sa nu vorbesc de ea.. pentru ca atata timp cat am fost copil pe cat de mult o iubeam atat de tare ma ura ea..si acum sa intors roata si nu vreau eu sa mai aud de ea.. si poate nu fac bine.. dar daca un om nu te vrea decat atunci cand e prea tarziu eu zic ca mai bine il lasi asa sa vada unde a gresit ..in fine… acum orice parere de rau cum am spus mai sus e mult prea tarzie… si daca e asa cum se spune ca toti ne reintalnim acolo sus… inseamna ca mai am o sansa sa ii vad…

Published in: on 20 March, 2010 at 10:36  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/03/20/mult-prea-tarziu-pareri-de-rau/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

