vreu si eu!!

deci de mult vreau si eu unul… si in ultimul timp tot ma sacaie o prietena, care are deja unul si acum il vrea si pe al`2lea… si nu e corect>:P…. si daca ma enervez imi fac si eu 2-3 labutse pe un umar… ca imi plac mie mult… si o scorpie verdee:)) pe gat sau pe spate undeva…

… mda ce e si cu pasarele astea pe creieri… daca m`ar vedea mama mi`ar taia pielea cu foarfeca:))… dar eu continui sa visez cu ochii deschisi ca asa e fain…si cine stie poate poate..:P

Published in: on 23 March, 2010 at 21:53  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/03/23/vreu-si-eu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. aruncandu-mi ochii pe aici pe la tine … am observat o formulare care mi-a atras atentia si la care ”m’am râs mult de tot ” (bineinteles cum ar spune un vecin de-al meu) :)) si aceasta este …. ” si daca ma enervez imi fac si eu 2-3 labutse ” , stiu ca mai urma ceva dupa dar asta e cea mai importatnta portiune … :)) si nush de ce oare nu cred ca e vb de picioarele pisicii :)))

  2. pai daca mi te gandesti la prostioare mai bebe:)))… lasa ca intelegi tu in banchet cum vine treaba cand gasesti una beata=)):))… oricum ideea nu e aceeasi 😛


Leave a Reply

