deci..

2 chestii am de zic…

1. vremea isi face de cap exact asa cum spun ”metiriliologii”.. si pe cat de cald si frumos era acum 2 zile pe atat de urat si frig e acum…
aseara am zis ca mor cand am iesit la o plimbare prin intuneric mai batea si un vant crunt si suiera din toti rarunchii de ziceai ca e geru` bobotezei nu altceva…;)).. si se mai spune si ca asa cum e azi asa o sa fie si de paste..da` de asta nu imi pare rau caci oricum stau acasa …

2. ieri fu` ziua pamantului… si ora pamantului… si asa cum am facut`o si anul trecut.. si anul acesta am lasat pc`ul pe baterie… dar am iesit in oras si am uitat de el.. da nu`i asta baiu`…macar nu a mai mers degeaba cateva ore bune… si ce ma uimit… ca tot spuneam mai sus de plimbare in bezna… minunatul “las vegas” de pe siret a sustinut campania si pentru o ora, sau mai mult de atat, a stins luminile in tot orasul:)…. ma bucura asta… si oricum la cati bani are primaria tot mai are nevoie de campanii de genu` ca sa nu mai plateasca iluminatul public:))…

cam atat am de zis… pt ca sunt ocupata… in sfarsit gossip girl sez 3:X…

later edit:

vin de afara… de afara de unde ploua… marunt dar ploua… si ploaia e putin neobisnuita.. caci miroase a ploaie de`aia de vara:X…si care da sentimentul ca in curand o sa vina soarele si pe strada noastra.. oricum ..vremea asta e data draq… azi 25 grade, maine 5.. deci cine sa o mai inteleaga:))

Published in: on 28 March, 2010 at 09:10  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/03/28/deci-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

