Timpul se scurge usor pe langa noi…

si ne duce spre capete de drum… si inceputuri de alte ,noi si lungi, drumuri..

se pare ca dupa 4,8,12 si chiar 15 ani impreuna cu ai mei colegi… drumurile noastre se despart… probabil cu unii o sa ma reintalnesc la facultate.. dar cu altii nu stiu ce se va mai intampla… si oricat ne`am iubit sau ne`am urat de`a lungul anilor acum, abia acum, eu una simt ca se rupe ceva din sufletul meu o data cu despartirea… si ce am plans noi ieri… sau in banchet.. dar ce greu ne va fi putin mai tarziu… cand vom observa lipsa clipelor traznite petrecute impreuna…

si prefer sa tac ca o dau si in filozofisme si imi fac si rau singura…

clipe visate in somn de copil nu mai sunt..
chipuri cu zambete dragi s-au pierdut prea curand
locuri tacute uitate in praf undeva
locuri tacute ascunse in inima mea
clipele trec peste noi..anii nu vin inapoi..

astia suntem noi…. 12A… teroarea liceului de 8 ani:))

12A, a noastra mama… madmoazela… si pionu`:)

pitrushka si truzvispeska  …:P

si uaildciaildu` bocitor..

Published in: on 4 June, 2010 at 12:51  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/06/04/timpul-se-scurge-usor-pe-langa-noi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. ti-i spusei ca o sa bocesti 😉
    acuma urmeaza sa iei BAC-ul, dar nu de la Galati 😀

  2. nu, de la tulcea =))


Leave a Reply

