vine bacu`!! persoanele interesate sunt rugate sa se imbarce!

dar totusi nu e graba.. mai sigur il putem(pot) astepta si pe cel din septembrie.. ca si asa planurile planuite din timp nu prea isi mai au rostul… in fine cu toate astea .. luni e prima zi din restul vietii mele..iar duminica viitoare e ultima zi din restul vietii mele.. deci… vreau degete incrucisate… si multe gande  bune.. cu toate ca nu e motive de la unii si altii.. da` acu mai mult ca oricand am nevoie de putin sprijin si optimism de la altii ca eu sunt in pana de… si oful meu se incheie aici.. caci ce am avut de spus am spus…

Published in: on 26 June, 2010 at 01:40  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2010/06/26/vine-bacu-persoanele-interesate-sunt-rugata-sa-se-imbarce/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 CommentsLeave a comment

  1. Sper că te-ai desccurcat la BAC…;)) Io îl luai cu 9.2 😀

  2. nujt daca te dezamagesc dar nu, nu am luat:))…

  3. Făceam curat prin semnele de carte şi dădui iar de blogu’ tău.

    “nujt daca te dezamagesc dar nu, nu am luat:))…” Şi ce dacă. Tu să fi sănătoasă :)) 😉 !


Leave a Reply

