Dor de tine.. dor de noi…

A trecut ceva… ceva mai mult de cand mi`am abandonat blogul.. intre timp eu am fc 19 ani, el 2 ani…ce mai, amandoi in floarea varstei..:))…

Noul capitol al mirobolantei mele vieti este destul de interesant dar cam prea incarcat de subcapitole fara rost.. insa nu toate cartile sunt perfecte.. se mai gaseste una sa devieze de la subiectul propriu-zis….

Si cum spuneam…Facultatea e pe terminate… insa nici nu stiu cand a trecut atata timp… Afara e oribil deci sunt condamnata sa stau in pat si sa ma plictisesc…asteptand mijlocul saptamanii ce vine pentru a`mi revedea minunea…

Minunea = noua mea iubire Micutul G. caci nu mi`a fost de ajuns sa fiu matusa de catei si de pisici acum sunt si matusa unui minunat gandacel de baiat cu ochii mari si verzi..:)..

acestea fiind spuse.. ma pun pe clocit subiecte noi caci am de unde numai timp sa fie..

until next time… XoXo WildChild.

Published in: on 16 April, 2011 at 12:49  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2011/04/16/dor-de-tine-dor-de-noi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

