obositor?…putin spus..

sa incep cu inceputu`… am aproape doojde ani…si am lucrat o singura data in viata mea… pe la vreo 16 ani..2 zile juma` ..si de atunci nema.. nu ca m`ar fi tinut mami in puf..da sunt prea doh ca sa fac ceva ca lumea pana la capat… eh si de ieri prin nu stiu ce minune lucrez…

ideea ar fi urmatoarea… teoretic logic si normal intr`un hipermarket ar trebui sa fie -dupa cum am si fost speriate-  paza ca la curu` presedintelui…dar defapt nu e.. asa ca si ieri si azi m`am plimbat prin magaziile Real`ului de m`am plictisit…plimbarea am facut`o intre ghilimele doar ca sa imi mai dezmortesc picioarele si sa imi car catrafusele de la rece…ma rog incerc sa zic ca oricate camere video ar avea prin toate colturile poti sa iei ce vrei si sa pleci..sau mai rau sa bagi in tine in frigiderele inchise pe inauntru…

si acum esentialul…. cu toate ca sunt mega rusinoasa cand vine vorba de abordat oameni sa vina sa imi manance pomana de pe tava  am ajuns sa o fac si pe asta… doar ca sa nu ajung ca altele la video chat:)..ma rog remuneratia nu e cine stie ce fata de fetele cu curu la vedere da e de ajuns cat sa cheltui in cateva seri pe vodka cand ajung acasa la mami:)))…asta e sufera piciorutele si creierul meu pentru un ban in plus…

acu ma bag la somnic pufic mic…ca sunt rupta dupa 8 ore de munca..nu ca altii care stau acu cu curu la soare si n`au niciun stress:))..

Published in: on 4 June, 2011 at 21:05  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2011/06/04/obositor-putin-spus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

