Astazi ca si in restul zilelor trecute, ca si in urmatoarele zile ce vor fi sunt deprimata… si cum citesc o carte destul de draguta…tind sa cred ca nu e nicio criza a vietii de mijloc, nici cea a sfertului ci a cincimii din viata… e urat, tare urat sa realizezi ca de la an la an mai adaugi o cifra in lantul “tineretii”(eu din pacate adaug 2:(() si azi esti si maine e posibil sa nu mai fii…dar acum am un moment de liniste interioara nu stiu de ce(probabil pentru ca abia m-am trezit)… asa ca pot recunoaste in gura mare ca sunt o Dumitra …si nu imi e rusine cu asta..(maine e posibil sa imi fie..defapt maine o sa imi fie rusine ca s-a dus adolescenta mea)…Asta ca s-a intamplat sa stau in burta mamii inca 2 saptamani si in loc de Sf. Paraschiva cum ar fi trebuit m-am nimerit de Sf. Dumitru…si s-au gandit totusi sa nu imi ruineze viata chiar de tot si sa ma puna doar la botez Dumi..:))… eh ce sa ii faci asa e viata.. nu intotdeauna primesti ce iti doresti… dar te conformezi si mergi mai departe…(sper sa fac si eu la fel ..nu de alta da e posibil sa ajung dublu-deprimata de situatia in care sunt acum si nu cred ca da bine)…

 

p.s. din scheletele ambulant de acum 2 ani si din triplu-vaca de acum aproape un an …tind din nou spre scheletele ambulant…adicatelea 47->60->52…. why?…nici eu nu stiu…

p.p.s. e vorba de chile mai sus…:) nu de forme uniforme…ca forme uniforme tot nu sunt… ca in loc de 60 e 72..in rest dau bine ..zic!:)))..somn iar.

Published in: on 26 October, 2011 at 13:15  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2011/10/26/1553/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

