Douazeci si ceva – Iain Hollingshead

Acum fix o luna… la aceiasi ora lumea mea se naruia si nimic nu mai era la fel.. O sa fie un fel de altfel dar intelesul e acelasi…De aproape un an ma chinuiam sa citesc o carte…citeam cateva pagini in metrou cand imi aduceam aminte, si de fiecare data cand citeam ceva parca se potrivea si la mine…De data asta in tren, in drum spre casa, epuizata si fara chef de privit apusul deschid cartea…

Jack, aflat intr-o calatorie de cunoastere pe sine in America de Sud isi anunta stupefiat prietenii de acasa ca primise un mail ciudat de la mama lui cum ca tatal lui, murise. – Aici ma opresc, inchid cartea si plang..

Ajunsa acasa printre alte milioane de alergaturi deschid a 2a zi cartea… Jack ajuns si el acasa dupa un drum lung, ramane incremenit in fata casei unde nu il mai astepta decat mama si cainele…Afla ca murise de cancer, insa nu suferise aproape deloc din cauza bolii totul fiind brusc si pe neasteptate. Si iar inchid cartea..

Intr-un alt pasaj Jack spune: “Ma uit la ea si o vad pe femeia care s-a indragostit de el acum treizeci de ani… Dar ea a ales sa il iubeasca…S-a casatorit cu el. I-a facut copii. Oricate senzatii sfasietoare am eu acum, la ea probabil sunt de un milion de ori mai multe. Eu nu voi avea niciodata un alt tata, dar sper ca ma voi indragosti, voi gasi o sotie si voi avea familia mea. Dar pentru ea nu mai exista nimic. Decat cei doi fii ai ei. Tatal meu a murit. Dragostea mamei mele s-a incheiat. Moartea i-a despartit.”

Nu pot avea cuvintele mele pentru ca inca nu mi le gasesc, cum inca nu gasesc nimic sa inteleg. Oricat mi s-ar spune ca “Te inteleg” nu e asa.  Absolut nimeni nu stie ca, inauntrul fetei tampite care vreau sa par, defapt totul e in negru si in ceata si doar incerc sa par in regula cand defapt nu sunt.. Absolut nimeni nu stie cum e, decat daca, din pacate, a trecut prin aceeasi intamplare. Si nu doresc la nimeni, e o ceata continua si de neinteles..

Published in: on 29 March, 2012 at 12:15  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/03/29/douazeci-si-ceva-iain-hollingshead-10/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

