Biserica sau nu?!

In sfarsit imi trag sufletul…si stand asa rupta de oboseala si singura in casa mi-am adus aminte prin ce am trecut eu azi dimineata…

Dupa anumite intamplari din ultima vreme incep din nou sa cred in Dumnezeu, sa cred ca exista, insa ideea de Biserica nu ma prea incanta mai ales aici in Maratown unde babele ti se uita si in fund sa vada ce ai. Si cum spuneam, azi a fost ziua mea norocoasa de dus coliva la biserica…ok…toate bune si frumoase pana acum, inainte sa plec imi dau telefonul pe silent imi inchei puloverul pana in gat(nu cumva sa zica vreuna ca sunt imbracata neadecvat) si imi iau avant iar de aici incepe circul:
– barfa cat se poate de multa si de tare;
-vorbit la telefon fara nici o jena cand parintele zice clar sa se faca liniste (iar eu ies ca nesimtita afara sa vorbesc);
-sfatuitoare de “bine” de nu se mai poate;
-idioti/e cat cuprinde cand se ajunge la faza cu impartitul salciei – pe langa faptul ca erau sa ma calce in picioare vreo 5 babe de juma de metru si cu un picior in groapa mi-au mai umplut si frigiderul cu mieluts asa ca de Paste cand le-am zis ca sunt in biserica nu la piata.

Deci, ori m-am tampit eu si am ramas in urma cu trend-ul ori lumea de aici e mai mult decat nesimtita. O singura data am fost intr-o biserica in Bucuresti unde era lume dar era si liniste, fiecare se ruga pentru el si nu scotea un sunet dar aici Radio Shantz fara nici un dubiu, mai lipsea sunetul mirobolant al plescaitului de seminte.

Sunt constienta de mult timp ca Biserica e mafie pura si are cea mai mare putere de manipulare in masa  dar totusi parca erau niste reguli si mai erau si oameni care sa le respecte.

Concluzia: Nu mai calc prea curand intr-o biserica din oras, dar saptamana viitoare o sa ma duc la Sf. 5 la slujba macar acolo nu ma stie nimeni.

Published in: on 8 April, 2012 at 19:46  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/04/08/biserica-sau-nu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment