Curvelor, cu drag!

Incep cu o dedicatie: Vama Veche – Curva regimentului ~ nu prea are legatura cu continutul de mai jos dar spune totusi ceva.
Ne mai uitam si noi la stiri din cand in cand si cand ne uitam ne panicam. Subiectul WOW de mai devreme “Avorturile din Romania – tara in capul clasamentului Europei”. In medie pe zi se fac 400 de avorturi in tara adica multe tare frate!
Stiu e saracie, lucie chiar, mai stiu ca e si lipsa de educatie (prea multa lipsa poate) si prostie mai mult decat o gramada dar totusi aia mici ce vina au ca tu esti un monstru de om si nu esti in stare sa iti folosesti scula(m/f) in asa fel incat sa ai parte doar de placere nu si de durere dupa?!
Poate ma contrazic sau poate ma repet(ca la cate prostii am scris sigur am mai vorbit despre asta cel putin o data)insa eu daca o sa ajung vreodata sa o patesc clar o sa imi duc “prostia” la capat, pentru ca de cand il am pe Gaga imi doresc si eu o jucarie mica care sa imi zumzaie prin casa, ca n-am cu cine si unde asta e alta parte dar imi doresc pentru viitor o Maria sau un Andrei, totusi nu cred ca e cazul prea curand ca inca imi merge bibilica.
Si sa nu ne mai ascundem dupa deget ca pana la urma toata lumea o facem, ca o facem protejat sau nu e problema fiecaruia dar totusi oricum ar fi ar trebui sa o facem cu cap ca doar asa nu ne nenorocim viata noastra si mai ales viata unei gaze fara nici o vina.
Alta faza de cacat, mamele idioate, pe care totusi le felicit ca nu fac avort dar, nasc si isi lasa copii in spital si fug ca proastele de astfel de responsabilitati. Un caz mai devreme cu o dobitoaca care avea 8 copii acasa si a mai scos unul pe teava doar ca pe asta mic la lasat la spital, pai in cazul asta soro eu nu ma mai ardeam ca iepuroaica stiind ca am dantela la fund si in schimb imi rupeam mainile sa fac rost de o paine pentru aia de acasa ca am fost proasta si n-am stiut sa ma opresc.
Ma rog, oricum ma plang aici de ceva imposibil pentru ca nu am cu cine discuta redusi mintali sunt destui in tara si tot cum e mai simplu fac, pacat totusi ca sufera cine nu trebuie.

Published in: on 18 April, 2012 at 19:56  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/04/18/curvelor-cu-drag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. Sim, ce ai prefera : avort sau nastere si abandon ulterior al plodului ?

  2. Nu prefer nici una nici alta.. in ambele mamele sunt niste idioate.. eu una daca raman il pastrez si il cresc chiar daca nu am nici pentru mine o paine..

  3. laudabil, cum gandesti tu :*
    eu am dat 2 din cele mai neplacute situatii. dar, in orice situatie, nu e o decizie usoara pt o mama ..

  4. clar nu e usor dar daca tot sunt proaste macar sa fie pana la capat.. ca sunt mii de familii care isi doresc un copil si nu il pot avea.. cum si eu imi doresc un baiat blond, cret si cu ochii albastri si cum nu o sa il pot avea vreodata al meu cu siguranta o sa il adopt:)

  5. il stiu pe baiatul tau , e cel de pe FB, nop 😀


Leave a Reply

