I`m back…

In London Bucharest… dupa 2 saptamani de stat in pat la mama cu oalele la bot am aterizat, in sfarsit, inapoi in patutul meu nenorocit de la etaj unde, mira-m-as, e chiar foarte bine..pana mi-o intra un arc in spate.
Orasul era urat cand l-am lasat in urma.. acum e asa cald si frumos incat l-as lua iar la pas de atata bucurie. Si Maracity a fost azi calduros si frumos, dar prea tarziu pentru el. Oricum toate in orasul ala sunt intarziate, dupa cum ii spunea si lui “indi al meu” zilele trecute ca acolo inca se traieste in epoca de piatra.
Azi inconjurata de jandarmi mai sa fiu jecmanita in mijlocul cimitirului de o droaie de borâturi (ca pe aia chiar nu ii pot numi tigani/rromi ci doar lepre idioate care stau cu sacosa agatata de brau si se bat pe un ou si o felie de cozonac)… ziceam si mai jos, cum asta nu mai e biserica nici pomana nu mai e ce era o data..cel putin in orasul asta totul e pe dos…

Out for a walk with my loved ones!

Published in: on 22 April, 2012 at 21:37  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/04/22/im-back/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

