Reconsideram prioritatile in viata?!

Eu inca visez la Fat-Frumos pe-un cal alb, pe cand ele deja au unul.
Ele deja au purtat o rochie alba, eu inca ma gandesc cum o sa fie acel moment.
Eu il “am” pe George, ele deja au/vor avea propriul copil.
Eu inca frec duda pe banii mamei, ele muncesc deja de 2 ani.
Eu inca mai copilaresc si ma distrez, pe cand ele deja tin o casa in spate.

Ar trebui sa ma consider o invinsa la capitolul “Reusite” dupa terminarea liceului avand in vedere ca unele dintre ele sunt de laudat?!?

Multi imi spun(in frunte cu mama) intai studiaza, experimenteaza, gaseste, luati-va, stabiliti-va, produceti(bani) si apoi procreati…dar oare pana ajung eu sa fac toate astea nu o sa fie prea tarziu? Stau asa si ma gandesc ca una e sa ai un copil pe la 20-si putin de ani si una e la 30 cand restul deja au o echipa de fotbal acasa. La reuniunea de 10 ani o sa fie cava gen: “maritata, casnica/nu, 2-3 copii acasa”, “singurica/concubina, inginer(sper), frec duda intr-o garsoniera inchiriata pentru ca apartamentul ar fi prea gol” poate nici unul din cazuri nu suna prea fericit dar e o mica mare diferenta care lasa un gust amar zic. Deci, revin, sa ma gandesc mai bine ce e de facut cu viata asta prea scurta?!

Published in: on 17 May, 2012 at 13:26  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/05/17/reconsideram-prioritatile-in-viata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

