Experienta de neuitat!!

Eu de fel sunt mai zbuciumata! Si se stie ca de mica am facut tot felul de nebunii cu frate-miu: viteza cu motorul, viteza cu masina, off road dar nici o astfel de experienta nu se compara cu Bungee Jumping-ul. M-am inscris din prostie cu toate ca nu credeam ca ma duc. Am fost motivata mai mult de o gasca super criminala(iubitii mei colegi de grupa) care m-a incurajat incontinuu si carora o sa le multumesc mult de acum incolo!

Siiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!… Siiiiiiiiiiii!!!! A fost super!!! E o experienta care merita retraita de mii de ori… Dupa ce se opreste ploaia cu siguranta o sa mai sar o data.. Pentru ca spre rusinea si neascultarea mea nu am sarit chiar cum trebuia. Ca asa face Simonica neascultatoarea deobicei..

Cand am sarit si am vazut ca drumul pana jos e de doar 50m si coarda se indrepta spre mine am avut intr-o fractiune de secunda un final destination in gand asa ca m-am speriat putin si m-am apucat de corzile de la picioare.. inconstienta fiind ca se puteau desface destul de usor..Printre altele mi-a fost putin frica si de recul care avea tendinta sa imi zbuciume tot spatele .. Eh pana la urma nu am patit nimic, doar o mica julitura de la chinga dar am ajuns teafara jos si cu chef de mai mult. Ca sentimente.. Emotii au fost putine pentru ca nu ai timp sa te mai gandesti, a mai fost uimire totala cand am ajuns in “varf” si am vazut pentru a 2-a oara Bucurestiul in toata splendoarea lui – O vedere mai frumoasa decat cea de pe Casa Poporului- dar si putina teama la sfarsit cand dupa ce ma apucasem de corzi mi sa parut ca s-au slabit la picioare si nu mai ajung jos cum trebuie… Per total e o experienta minunta doar ca as fi vrut sa simt mai mult adrenalina in sange.. nu prea am avut timp..

Si acum ma pregatesc de 2nd Jump!!!

Published in: on 20 May, 2012 at 14:24  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/05/20/experienta-de-neuitat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

