Marasesti Deep House Party!

Puteam sa jur ca avand asa muzica nu o sa fie picior de tigan pe stadion, cand eram in drum spre, ei se intorceau cete insa multi au indraznit si au ramas umplandu-ne de nervi insa cu toata tenta de iarmaroc fara tiribombe atmosfera s-a incins, cel putin pentru mine, am fost singura care a dansat ca o nebuna toata seara(Gen: Asta e venita de la Bucuresti cu fitse si figuri de club).

Printre altele am fost si cu pulanul de facea balonase si am incantat picii iar pe castalii i-am fascinat ca la un moment dat mancau balonasele ca disperatii.

Seara a fost criminala si pentru simplul fapt ca am topait de 2x pe ce iubesc mai mult Gotye (Si pentru asta multumesc mult!).

Sincer mana asta de oameni care ne-am distrat si ne-am simtit cu adevarat bine as vrea sa facem ceva ca pe vara sa fie nebunie cel putin in fiecare weekend!..

P.s. inca imi mai lumineaza brataricaa:X

 

Published in: on 9 June, 2012 at 00:17  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thewildchild.wordpress.com/2012/06/09/marasesti-deep-house-party/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

